Inceputul unei colaborari cu o firma specializata in scriere advertoriale si scriere articole de diferite tipuri pentru afacerea ta reprezinta un pas important spre un trafic organic mai bun pe site, dar si spre vanzari si profit mai bune, conversii mai bune intr-o perioada scurta de timp.
In euforia unei asemenea colaborari poti sa omiti foarte multe detalii si sa faci greseli care te vor costa timp s bani mai tarziu. Scrierea de articole advertoriale nu se poate face oricum, ai nevoie de cei mai buni profesionisti din domeniu, dar si de servicii de calitate, livrate oricand ai nevoie de ele, in cele mai bune conditii.
Care ar fi cele mai frecvente greseli de evitat cand inchei o colaborare cu o firma ce se va ocupa de scriere articole medicale, scriere articole financiare sau scriere articole adulti, scriere advertoriale premium?
Nu intelegi termenii contractuali-claritatea contractului trebuie sa fie pe primul loc cand incepi colaborarea cu firma ce iti va oferi servicii de scriere advertoriale. Vezi daca termenii contractului ce il vei semna sunt clar definiti, daca sunt precizatele responsabilitatile si indatoririle fiecarei parti, calendarul de livrare daca e clar, preturile si conditiile de plata. Cititi toate paginile contractului si daca sunt neclaritati intrebari pana sa semnati si sa demarati colaborarea.
Comunicare transparenta si deschisa-ai nevoie de ea daca te-ai hotarat sa accesezi servicii de scriere articole. Accepta si cere feedback, solicita comunicare transparenta, deschisa de la inceput si nu uita sa o oferi si tu. Comunicarea e de baza in orice fel de colaborare, asa ca ar fi bine sa fii pregatit sa comunici cat mai eficient cu echipa de copywriteri si content writeri.
Nu soliciti revizuirea si aprobarea textelor inainte de publicare-asigura-te ca exista mecanisme clare si eficiente de aprobare, revizurire pentru articole advertoriale pana sa apara pe orice fel de site sau blog. Nu accepta niciun fel de continut care sa iti fie publicat pana nu il verifici si tu, si echipa care raspunde pentru el.
Nu stabilesti proprietatea textelor livrate-de la inceput discuta despre drepturi de autor, despre proprietate intelectuala, cui vor apartine textele si cine va raspunde pentru ele si pentru continutul lor. Accesul si controlul permanent asupra continutului creat pentru tine si in numele tau vor fi foarte importante.
Nu esti interesat de respectarea deadline-urilor legate de predarea articolelor-de la inceput trebuie sa stabilesti impreuna cu echipa firmelor ce pot oferi servicii de scriere articole medicale, scriere articole financiare sau scriere articole adulti detalii despre deadline, despre intarzieri si modalitati de evitare ca sa nu iti fie date peste cap planurile de marketing.
Nu discuti despre calitatea continutului-firmele trebuie sa respecte standardele de calitate si sa livreze continut care e relevant, clar, coerent, scris foarte bine, fara erori gramaticale si de ortografie. Fii extrem de exigent si de clar in privinta calitatii si nu accepta niciun fel de compromis, indiferent de pretul pe care il vei plati.
Nu esti interesat de aspectele ce tin de confidentialitate-trebuie sa protejezi informatiile confidentiale ale firmei tale, politicile de confidentialitate trebuie sa fie respectate si cand vine vorba de toate textele ce vor fi redactate la cerere.
Nu esti indeajuns de vigilent cand vine vorba de originalitate si de plagiat-cere de la inceput sa ai toate textele verificate si sa ti se ofere articole advertoriale originale, fara generare cu AI in totalitate si copy-paste sau puzzle de parti legate rapid din diverse articole traduse sau nu.