Ca orice site web, un magazin online necesită o muncă editorială aprofundată înainte de publicare. Concret, mai multe elemente trebuie incluse – sub formă de text – pe site-ul magazinului tău. Astfel, este necesar să apelezi pentru creare de articole pentru magazin online la o firmă specializată, precum DataVision.
Important este să realizezi un site complet să nu uiți
nimic și, mai presus de toate, să te bazezi pe o strategie editorială precisă,
orientată ideal spre motoarele de căutare, reflectând fidel conceptul afacerii
tale. Astfel, atunci când te ocupi de crearea de articole pentru magazin
online, este important să ții cont de câțiva pași simpli, dar esențiali:
1. Planifică o strategie editorială
Conținutul site-ului vă permite să fiți vizibil pe internet,
să atrageți mai mulți oameni și, prin urmare, să vă faceți cunoscut, să
câștigați noi clienți și, în cele din urmă, să vă îmbunătățiți cifra de
afaceri.
În fața concurenților tăi, este deci esențial să
stabilești o strategie
editorială pentru crearea conținutului tău. Pentru a face acest
lucru, iată o listă de 5 puncte care vă vor ajuta să vă îndepliniți
angajamentele de creare de articole pentru magazin online:
●
Definiți-vă obiectivele după ce
faceți un inventar
●
Identificați publicul vizat de
site-ul dumneavoastră
●
Stabiliți un program de
distribuție pentru conținutul/articolele create
●
Promovați acest conținut (rețele
sociale, buletine informative etc.)
●
Analizați rezultatele acțiunilor
(număr de vizionări, rata de respingere, rata de conversie etc.)
2. Prezentați-vă ofertele și “umanizați” site-ul
Ca și în cazul unei afaceri, un site de comerț electronic
are în mod necesar mai mult impact dacă are o secțiune „Cine suntem
noi?”. Acesta din urmă este încă prea rar întâlnită pe platformele
de vânzare online, dar are, totuși, multe avantaje.
Înainte de a plasa comanda, utilizatorii de Internet ar
putea dori să știe cine se află în spatele acestor produse comercializate.
Astăzi, moda înseamnă poveste, pentru că ne place să citim
povestea unei companii, să știm cine este responsabil de ea, de unde provine
conceptul sau unde sunt fabricate produsele.
Desigur, nu toți utilizatorii acordă acestei părți a
site-ului aceeași importanță, iar unii nu își vor face timp să o citească, dar
oportunitatea de a prezenta un concept inovator (fabricație locală, produse în
vânzare în altă parte, inovație, abordare respectuoasă cu mediul etc.) trebuie
fructificată.
La fel ca și
fotografiile produselor, partea editorială despre identitatea și
conceptul tău este un punct de vânzare, motiv pentru care crearea de articole
pentru magazin online trebuie privită cu o responsabilitate foarte mare, nu
doar o formalitate, o adăugare informativă.
Nu ezitați, atunci când este posibil, să adăugați
fotografii ale creatorilor companiei, ale sediului dumneavoastră sau chiar
infografice pentru a arăta elementele de bază, care pot să îi convingă pe
clienți să vă aleagă produsele.