Ca orice site web, un magazin online necesită o muncă editorială aprofundată înainte de publicare. Concret, mai multe elemente trebuie incluse – sub formă de text – pe site-ul magazinului tău. Astfel, este necesar să apelezi pentru creare de articole pentru magazin online la o firmă specializată, precum DataVision.

Important este să realizezi un site complet să nu uiți nimic și, mai presus de toate, să te bazezi pe o strategie editorială precisă, orientată ideal spre motoarele de căutare, reflectând fidel conceptul afacerii tale. Astfel, atunci când te ocupi de crearea de articole pentru magazin online, este important să ții cont de câțiva pași simpli, dar esențiali:

1. Planifică o strategie editorială

Conținutul site-ului vă permite să fiți vizibil pe internet, să atrageți mai mulți oameni și, prin urmare, să vă faceți cunoscut, să câștigați noi clienți și, în cele din urmă, să vă îmbunătățiți cifra de afaceri.

În fața concurenților tăi, este deci esențial să stabilești o strategie editorială pentru crearea conținutului tău. Pentru a face acest lucru, iată o listă de 5 puncte care vă vor ajuta să vă îndepliniți angajamentele de creare de articole pentru magazin online:

      Definiți-vă obiectivele după ce faceți un inventar

      Identificați publicul vizat de site-ul dumneavoastră

      Stabiliți un program de distribuție pentru conținutul/articolele create

      Promovați acest conținut (rețele sociale, buletine informative etc.)

      Analizați rezultatele acțiunilor (număr de vizionări, rata de respingere, rata de conversie etc.)

2. Prezentați-vă ofertele și “umanizați” site-ul

Ca și în cazul unei afaceri, un site de comerț electronic are în mod necesar mai mult impact dacă are o secțiune „Cine suntem noi?”. Acesta din urmă este încă prea rar întâlnită pe platformele de vânzare online, dar are, totuși, multe avantaje.

Înainte de a plasa comanda, utilizatorii de Internet ar putea dori să știe cine se află în spatele acestor produse comercializate. Astăzi, moda înseamnă poveste, pentru că ne place să citim povestea unei companii, să știm cine este responsabil de ea, de unde provine conceptul sau unde sunt fabricate produsele.

Desigur, nu toți utilizatorii acordă acestei părți a site-ului aceeași importanță, iar unii nu își vor face timp să o citească, dar oportunitatea de a prezenta un concept inovator (fabricație locală, produse în vânzare în altă parte, inovație, abordare respectuoasă cu mediul etc.) trebuie fructificată.

La fel ca și fotografiile produselor, partea editorială despre identitatea și conceptul tău este un punct de vânzare, motiv pentru care crearea de articole pentru magazin online trebuie privită cu o responsabilitate foarte mare, nu doar o formalitate, o adăugare informativă.

Nu ezitați, atunci când este posibil, să adăugați fotografii ale creatorilor companiei, ale sediului dumneavoastră sau chiar infografice pentru a arăta elementele de bază, care pot să îi convingă pe clienți să vă aleagă produsele.